Consideracions sobre el treball de resolució de problemes a l'escola
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc200056-60Keywords:
didàctica de les matemàtiques, resolució de problemesAbstract
Els problemes no poden ser simples exercicis en els quals aplicar els coneixements adquirits prèviament; sinó que han de ser el lloc de producció de coneixement significatiu per part de qui aprèn. D’aquí es deriva que presentar als estudiants situacions-problema que els motivin i per a les quals es necessiten idees matemàtiques noves és una tècnica didàctica adequada. El professor presenta així les matemàtiques com una cosa útil per a entendre certs aspectes de la realitat, i l’alumne, al tractar de resoldre la situació, avança en la construcció del seu esquema mental i, si és convenientment guiat, recrea el coneixement matemàtic formal.Downloads
Download data is not yet available.
Downloads
Published
2015-02-15
How to Cite
Girondo, L. (2015). Consideracions sobre el treball de resolució de problemes a l’escola. Comunicació Educativa, (13), 56–60. https://doi.org/10.17345/comeduc200056-60
Issue
Section
Articles
License
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.