Competències i interdisciplinarietat

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Antoni Gavaldà
  • Luisa Girondo
  • Albert Macaya
  • Josep Maria Pons
  • Carmen Conde

Paraules clau:

Didàctiques específiques, Competències, Anàlisi curricular.

Publicat

01-01-2010

Resum

El marc teòric de l’avaluació PISA caracteritza un model funcional per a les disciplines escolars que considera la interacció dels tres aspectes següents: fenòmens del món, sabers propis de les disciplines i processos o activitats de l’alumne. En aquest treball proposem una aplicació del model a les àrees de matemàtiques, medi social i educació artística, i analitzem la coincidència o no dels processos o actuacions promoguts per les diferents àrees estudiades. Fem prospecció de la necessitat d’un treball interdisciplinari que reculli la fenomenologia de l’experiència propera i que doni el marc per a la pràctica de processos intel·lectuals complexos.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Competències i interdisciplinarietat. (2010). Comunicació Educativa, 23, 5-9. https://doi.org/10.17345/comeduc20105-9

Articles similars

1-10 de 89

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 4 5 6 > >> 

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau