Aritmética y representación. De la comprensión del texto al uso de materiales

Autors/ores

  • Joaquim Giménez

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199753

Paraules clau:

Didàctica de les Matemàtiques, Atitmètica,

Resum

Tot mestre d’Educació Primària sap de les dificultats de plantejar la resolució de problemes en matemàtiques. En els darrers anys molts autors han tractat de sistematitzar com se n’adquireix el coneixement, i quines són les dificultats més importants. Les diverses recerques realitzades han mostrat que un dels temes importants que porta lligada la resolució de problemes és el fet que s’utilitzen sovint representacions diferents. El llenguatge verbal dels enunciats, els dibuixos que s’hi acompanyen… en tota representació és cabdal trobar-ne el significat. D’aquí que l’autor Carlos Maza ens desenvolupi el que sabem d’aquest tema en el llibre Aritmética y representación. De la comprensión del texto al uso de materiales.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

17-02-2014

Com citar

Giménez, J. (2014). Aritmética y representación. De la comprensión del texto al uso de materiales. Comunicació Educativa, (10), 53. https://doi.org/10.17345/comeduc199753

Número

Secció

Articles