Aritmética y representación. De la comprensión del texto al uso de materiales
Número
Secció
Articles
Paraules clau:
Didàctica de les Matemàtiques, Atitmètica,
Publicat
17-02-2014
Resum
Tot mestre d’Educació Primària sap de les dificultats de plantejar la resolució de problemes en matemàtiques. En els darrers anys molts autors han tractat de sistematitzar com se n’adquireix el coneixement, i quines són les dificultats més importants. Les diverses recerques realitzades han mostrat que un dels temes importants que porta lligada la resolució de problemes és el fet que s’utilitzen sovint representacions diferents. El llenguatge verbal dels enunciats, els dibuixos que s’hi acompanyen… en tota representació és cabdal trobar-ne el significat. D’aquí que l’autor Carlos Maza ens desenvolupi el que sabem d’aquest tema en el llibre Aritmética y representación. De la comprensión del texto al uso de materiales.Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
Aritmética y representación. De la comprensión del texto al uso de materiales. (2014). Comunicació Educativa, 10, 53. https://doi.org/10.17345/comeduc199753