Què cal saber per ensenyar matemàtiques a l’educació primària: resultats d’una recerca

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Celia Giné de Lera Universitat Autònoma de Barcelona

Paraules clau:

Educació matemàtica, resolució de problemes, coneixements del professor, formació del professorat, educació primària.

Publicat

29-09-2015

Resum

La recerca didàctica estableix que per ensenyar una matèria es requereixen coneixements fonamentats, tant sobre la disciplina a què es refereix la matèria com sobre la seva didàctica. En el cas de les matemàtiques, les dades d’un estudi internacional actual (TEDS-M) han posat de manifest deficiències relatives als programes sobre la formació inicial en matemàtiques i la seva didàctica dels futurs mestres a Espanya. Aquest article contrasta aquests resultats a partir d’una recerca amb mestres i estudiants de mestre de primària, identifica les dificultats que tenen els estudiants de mestre en relació amb alguns coneixements necessaris per a l’ensenyament de les matemàtiques entorn de la resolució de problemes i analitza quines d’aquestes dificultats es redueixen i quines romanen amb l’experiència docent.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Què cal saber per ensenyar matemàtiques a l’educació primària: resultats d’una recerca (C. Giné de Lera , Trans.). (2015). Comunicació Educativa, 27, 19-26. https://doi.org/10.17345/comeduc201419-26

Articles similars

1-10 de 493

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau