Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d'ensenyants

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Luisa Girondo
  • Agustí Salvat
  • Antoni Gavaldà
  • Antoni Santisteban
  • Albert Macaya

Paraules clau:

didàctica de la matemàtica, didàcica de les ciències socials, didàctica de les experimentals, didàctica de la plàstica

Publicat

15-02-2015

Resum

“Les investigacions sobre l’ensenyament-aprenentatge aporten models explicatius cada vegada més coherents envers l’adquisició de coneixements conceptuals i procedimentals, sobre el pensament estratègic… i els nous dissenys curriculars s’estructuren al voltant de la comprensió de qui aprèn i de la funcionalitat dels aprenentatges.”

Aquest article ens situa en el cóm es troba la situació actual de les didàctiques específiques, en quant professorat hi ha i en quines línies d’investigació treballen i quines limitacions es compta en els nous programes de formació inicial de mestres per aconseguir “bons mestres”, com a eixos a destacar.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d’ensenyants. (2015). Comunicació Educativa, 14, 4-9. https://doi.org/10.17345/comeduc20014-9

Articles similars

1-10 de 509

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 4 5 6 7 8 9 > >> 

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau