El treball cooperatiu de les ciències socials i les matemàtiques. Accions de connexió universitària catalana

Autors/ores

  • Antoni Gavaldà Universitat Rovira i Virgili
  • Josep M. Pons Universitat Rovira i Virgili
  • Luisa Girondo Universitat Rovira i Virgili
  • Carme Olivé Universitat Rovira i Virgili
  • Víctor Grau Universitat Rovira i Virgili
  • Jordi Suñé Universitat Rovira i Virgili
  • Jacint Torrents Universitat de Vic
  • Pilar Arumí Universitat de Vic
  • Joan Callarisa Universitat de Vic

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc201539-46

Paraules clau:

treball cooperatiu, cooperació a l’escola, valors cooperatius, aprenentatge significatiu, currículum d’educació primària

Resum

Aquest article pretén mostrar experiències de treball cooperatiu a dues universitats catalanes —la Universitat Rovira i Virgili (URV) i la Universitat de Vic (UVic)— en dues àrees de didàctica: la de les ciències socials i la de matemàtiques. A partir de treballs específics de classe, s’ha fet una immersió teòrica i pràctica en el treball cooperatiu als alumnes del grau d’Educació Primària. En la part pràctica s’han analitzat les seqüències procedimentals dels treballs efectuats i s’han detectat actuacions positives i d’altres de millorables per ajudar els futurs mestres a ser competents en el treball cooperatiu amb els alumnes de primària.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

22-02-2016

Com citar

Gavaldà, A., Pons, J. M., Girondo, L., Olivé, C., Grau, V., Suñé, J., Torrents, J., Arumí, P., & Callarisa, J. (2016). El treball cooperatiu de les ciències socials i les matemàtiques. Accions de connexió universitària catalana. Comunicació Educativa, (28), 39–46. https://doi.org/10.17345/comeduc201539-46

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 4 5 6 > >>