El treball cooperatiu de les ciències socials i les matemàtiques. Accions de connexió universitària catalana
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc201539-46Paraules clau:
treball cooperatiu, cooperació a l’escola, valors cooperatius, aprenentatge significatiu, currículum d’educació primàriaResum
Aquest article pretén mostrar experiències de treball cooperatiu a dues universitats catalanes —la Universitat Rovira i Virgili (URV) i la Universitat de Vic (UVic)— en dues àrees de didàctica: la de les ciències socials i la de matemàtiques. A partir de treballs específics de classe, s’ha fet una immersió teòrica i pràctica en el treball cooperatiu als alumnes del grau d’Educació Primària. En la part pràctica s’han analitzat les seqüències procedimentals dels treballs efectuats i s’han detectat actuacions positives i d’altres de millorables per ajudar els futurs mestres a ser competents en el treball cooperatiu amb els alumnes de primària.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.