Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d'ensenyants
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc20014-9Paraules clau:
didàctica de la matemàtica, didàcica de les ciències socials, didàctica de les experimentals, didàctica de la plàsticaResum
“Les investigacions sobre l’ensenyament-aprenentatge aporten models explicatius cada vegada més coherents envers l’adquisició de coneixements conceptuals i procedimentals, sobre el pensament estratègic… i els nous dissenys curriculars s’estructuren al voltant de la comprensió de qui aprèn i de la funcionalitat dels aprenentatges.”
Aquest article ens situa en el cóm es troba la situació actual de les didàctiques específiques, en quant professorat hi ha i en quines línies d’investigació treballen i quines limitacions es compta en els nous programes de formació inicial de mestres per aconseguir “bons mestres”, com a eixos a destacar.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.