El coneixement del medi social a l'educació infantil

Autors/ores

  • Antoni Gavaldà

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199417-%2020

Paraules clau:

Didàctica de les Ciències Socials, Magisteri d’Educació Infantil,

Resum

El pla nou de Magisteri es posa en marxa el curs 1992-93 amb el 1r. i el 2n. a ple rendiment. El curs 1993-94 es clou el cicle amb el 3r. de carrera. El pla nou presenta diverses variants respecte al pla anterior. Un que afecta a les àrees de les Ciències Socials en la configuració del recorregut de mestre, es concreta en la recent estrenada especialitat d’Educació Infantil. S’hi incorporen dues matèries noves: una és l’Entorn Social i l’altre el Coneixement del Medi Social. La primera passa a ser la continuadora de l’extingit Coneixement de Catalunya, amb els criteris de llengua i de nació que la caracteritzaven. La segona, el Coneixement del Medi Social, nova de trinca, implica un replanteig didàctic de com treballar l’àrea als nivells corresponents de l’Educació Infantil. Era, evidentment, la matèria que completaria el cicle.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2014-01-18

Com citar

Gavaldà, A. (2014). El coneixement del medi social a l’educació infantil. Comunicació Educativa, (7), 17–20. https://doi.org/10.17345/comeduc199417- 20

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 4 > >>