La comunicació a la didàctica de les ciències socials

Autors/ores

  • Isabel Ramírez
  • Antoni Santisteban

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200115-19

Paraules clau:

comunicació, didàctica de les ciències socials

Resum

El bon o la bona comunicadora no ha de recórrer a complicades estratègies de motivació, perquè es fa escoltar, perquè sap quan ha de deixar parlar els nens i nenes. Perquè comprèn amb agilitat la manera d’aprendre que té cada alumne.

L’entorn comunicatiu és especialment important a l’ensenyament de les ciències socials, ja que l’aula s’ha de convertir en un laboratori on s’han de reproduir les interaccions socials, la participació democràtica, i on s’han d’aprendre les habilitats comunicatives i el pensament crític, on s’ha de preparar per a la intervenció social. La comunicació que  s’estableixi serà l’eix vertebrador per als aprenentatges socials

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2015

Com citar

Ramírez, I., & Santisteban, A. (2015). La comunicació a la didàctica de les ciències socials. Comunicació Educativa, (14), 15–19. https://doi.org/10.17345/comeduc200115-19

Número

Secció

Articles

Articles similars

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.