La comunicació a la didàctica de les ciències socials

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Isabel Ramírez
  • Antoni Santisteban

Paraules clau:

comunicació, didàctica de les ciències socials

Publicat

16-02-2015

Resum

El bon o la bona comunicadora no ha de recórrer a complicades estratègies de motivació, perquè es fa escoltar, perquè sap quan ha de deixar parlar els nens i nenes. Perquè comprèn amb agilitat la manera d’aprendre que té cada alumne.

L’entorn comunicatiu és especialment important a l’ensenyament de les ciències socials, ja que l’aula s’ha de convertir en un laboratori on s’han de reproduir les interaccions socials, la participació democràtica, i on s’han d’aprendre les habilitats comunicatives i el pensament crític, on s’ha de preparar per a la intervenció social. La comunicació que  s’estableixi serà l’eix vertebrador per als aprenentatges socials

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

La comunicació a la didàctica de les ciències socials. (2015). Comunicació Educativa, 14, 15-19. https://doi.org/10.17345/comeduc200115-19

Articles similars

1-10 de 507

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 > >> 

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau