Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d'ensenyants

Autors/ores

  • Luisa Girondo
  • Agustí Salvat
  • Antoni Gavaldà
  • Antoni Santisteban
  • Albert Macaya

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc20014-9

Paraules clau:

didàctica de la matemàtica, didàcica de les ciències socials, didàctica de les experimentals, didàctica de la plàstica

Resum

“Les investigacions sobre l’ensenyament-aprenentatge aporten models explicatius cada vegada més coherents envers l’adquisició de coneixements conceptuals i procedimentals, sobre el pensament estratègic… i els nous dissenys curriculars s’estructuren al voltant de la comprensió de qui aprèn i de la funcionalitat dels aprenentatges.”

Aquest article ens situa en el cóm es troba la situació actual de les didàctiques específiques, en quant professorat hi ha i en quines línies d’investigació treballen i quines limitacions es compta en els nous programes de formació inicial de mestres per aconseguir “bons mestres”, com a eixos a destacar.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

15-02-2015

Com citar

Girondo, L., Salvat, A., Gavaldà, A., Santisteban, A., & Macaya, A. (2015). Les didàctiques de les disciplines curriculars en la formació d’ensenyants. Comunicació Educativa, (14), 4–9. https://doi.org/10.17345/comeduc20014-9

Número

Secció

Articles