Algunes consideracions sobre l'estat actual de l'ensenyament de la història, la geografia i la resta de ciències socials
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199922-27Paraules clau:
didàctica de les ciències socials, reforma educativaResum
Què ha significat de millora el debat sobre la Reforma Educativa per a l’ensenyament de les ciències socials? Quins són els aspectes fonamentals que preocupen a qui s’interessa pels estudis socials? Les respostes a totes aquestes preguntes assenyalen les problemàtiques essencials sobre l’ensenyament i l’aprenentatge de les ciències socials.
Analitzen els tres aspectes que els semblen més importants a l’actualitat: Les
finalitats: per a què aprendre ciències socials al segle XXI?; La selecció i l’organització dels continguts: què hem d’ensenyar?; La comunicació a l’aula: negociar, compartir, formar i formar-se, intercanviar.
Descàrregues
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.