Algunes consideracions sobre l'estat actual de l'ensenyament de la història, la geografia i la resta de ciències socials

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Antoni Santisteban

Paraules clau:

didàctica de les ciències socials, reforma educativa

Publicat

15-02-2015

Resum

Què ha significat de millora el debat sobre la Reforma Educativa per a l’ensenyament de les ciències socials? Quins són els aspectes fonamentals que preocupen a qui s’interessa pels estudis socials? Les respostes a totes aquestes preguntes assenyalen les problemàtiques essencials sobre  l’ensenyament i l’aprenentatge de les ciències socials.

Analitzen els tres aspectes que els semblen més importants a l’actualitat: Les
finalitats: per a què aprendre ciències socials al segle XXI?; La selecció i l’organització dels continguts: què hem d’ensenyar?; La comunicació a l’aula: negociar, compartir, formar i formar-se, intercanviar.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Santisteban, A. (2015). Algunes consideracions sobre l’estat actual de l’ensenyament de la història, la geografia i la resta de ciències socials. Comunicació Educativa, 12, 22-27. https://doi.org/10.17345/comeduc199922-27

Articles similars

1-10 de 507

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

565
215
780

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau