Contribució de la psicomotricitat al desenvolupament de les capacitats i a l’adquisició de competències en l’Educació Infantil

Authors

  • Isabel Viscarro
  • M. Assumpció Martínez
  • Dolors Cañabate

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc201034-38

Keywords:

Psicomotricitat, Educació infantil, Capacitats.

Abstract

L’article pretén posar de manifest la contribució que es fa des de la pràctica psicomotriu al desenvolupament de les capacitats definides en l’actual currículum d’educació infantil. Entenem la psicomotricitat com la pràctica educativa que implica la globalitat de l’infant, mobilitzant les seves estructures motores, socioafectives i intel·lectuals. També atén el seu procés global a partir de les vivències corporals plaents que l’activitat motriu li proporciona. La sessió de psicomotricitat és un espai d’aprenentatge on els petits aprenen a aprendre, a saber fer i a saber ser i a estar en relació amb els altres.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2010-01-01

How to Cite

Viscarro, I., Martínez, M. A., & Cañabate, D. (2010). Contribució de la psicomotricitat al desenvolupament de les capacitats i a l’adquisició de competències en l’Educació Infantil. Comunicació Educativa, (23), 34–38. https://doi.org/10.17345/comeduc201034-38

Issue

Section

Articles

Most read articles by the same author(s)

<< < 1 2 3 > >> 

Similar Articles

You may also start an advanced similarity search for this article.