El nou paper del professor de llengua estrangera a l'aula
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199125-27Paraules clau:
Didàctica de la Llengua Estrangera, Formació del Professorat, Autonomia de l’alumne, Metodologia no-directiva.Resum
Perquè tots els enfocaments metodològics actuals arribin a formar part d'una renovació de la didàctica, cal una preparació i una sòlida formació del professor acostumat a directrius més o menys rigoroses, però còmodes, de les metodologies anteriors. Aquest professor es troba de sobte amb una llibertat d'acció molt difícil d'assumir i que pot conduir de vegades a enyorar la comoditat del passat. Assistim a un canvi de comportament que pretenen que, d'una banda, el professor adopti una metodologia no-directiva i que, d'altra banda, l'alumne es faci càrrec del seu aprenentatge.Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
08-12-2013
Com citar
Verrier, J. (2013). El nou paper del professor de llengua estrangera a l’aula. Comunicació Educativa, (3), 25–27. https://doi.org/10.17345/comeduc199125-27
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.