Alguns reptes actuals en la funció del mestre
Número
Secció
Articles
Paraules clau:
Didàctica de la Llengua i la Literatura, Renovació Pedagògica.
Publicat
17-02-2014
Resum
Quan el pedagog P. Meirieu, en el seu llibre: Aprendre…sí, però com? (1992) diu que “Tots podem aprendre sempre i a tot arreu, que l’aprenentatge no es limita als llocs assignats” posa de manifest un fet que podem resumir així: Enfront de l’aprenentatge al’escola –formació intramurs– hi ha l’aprenentatge extraescolar –formació extramurs–. L’entorn i la societat han creat les seves pròpies fonts de difusió del coneixement, que poden portar, a curt o a llarg termini, a privar l’escola del monopoli de la difusió del coneixement, de la formació i del saber i, a més a més, dels seus rituals tradicionals en la transmissió del saber (grup classe, lentitud necessària, metòdica i gradual de la presentació dels continguts, complicitat del grup basada en la convivència diària…).Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
Alguns reptes actuals en la funció del mestre. (2014). Comunicació Educativa, 10, 19-20. https://doi.org/10.17345/comeduc199719-20