Healthy Eating: L'aprenentatge de la llengua anglesa per projectes

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Arnau Boj
  • José Luis Alija
  • Jacky Verrier

Paraules clau:

Didàctica de la Llengua Estrangera, Llengua Anglesa, Educació Primària, Aprenentatge basat en projectes.

Publicat

01-01-2009

Resum

Aquest article presenta els resultats d’una activitat d’anglès realitzada per un alumne de l’especialitat de llengua estrangera (anglès) durant el Pràcticum II de tercer curs de la formació de mestres a la classe de segon curs de cicle superior del CEIP Castell de Calafell, sota la direcció dels seus tutors de pràctiques. L’objectiu d’aquest treball ha estat ajuntar les metodologies actives –treball sobre projecte–, l’ensenyament de la llengua estrangera segons la perspectiva accional– realitzar una tasca en comú no exclusivament lingüística– del Marc europeu comú de referència per a les llengües: aprendre, ensenyar, avaluar (GENERALITAT DE CATALUNYA, 2003), la llengua com a conductor de continguts culturals i una estratègia didàctica que consisteix a treballar la llengua en funció de les necessitats comunicatives que requereix la situació d’aprenentatge i no per a i en ella mateixa.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Healthy Eating: L’aprenentatge de la llengua anglesa per projectes. (2009). Comunicació Educativa, 22, 4-9. https://doi.org/10.17345/comeduc20094-9

Articles similars

1-10 de 512

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau