Esquemes per saber què fer i què dir en llengua estrangera: Un exemple en francès.

Autors/ores

  • Jacky Verrier

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200023-26

Paraules clau:

llengua estrangera, diàleg

Resum

La llengua no és l'únic obstacle, sinó que el coneixement de la llengua no implica saber utilizarla, o dit d’una altra manera, saber comportarse en la llengua estrangera.

Aquest article ens dóna algunes pautes i ens senyala uns principis per a poder tenir un diàleg correcte en llengua estrangera. L’ús dels escripts o esquemes permet explicitar el funcionament de l’intercanvi comunicatiu, contrastar aquest funcionament amb el de la llengua materna i realitzar una sèrie d’activitats que tenen com a finalitat el coneixement i ús del ritual en la llengua.
També ens presenten  alguns exercicis que s’han de fer després d’haver treballat els diàlegs a classe.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

15-02-2015

Com citar

Verrier, J. (2015). Esquemes per saber què fer i què dir en llengua estrangera: Un exemple en francès. Comunicació Educativa, (13), 23–26. https://doi.org/10.17345/comeduc200023-26

Número

Secció

Articles