El nou paper del professor de llengua estrangera a l'aula

Autors/ores

  • Jacky Verrier

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc199125-27

Paraules clau:

Didàctica de la Llengua Estrangera, Formació del Professorat, Autonomia de l’alumne, Metodologia no-directiva.

Resum

Perquè tots els enfocaments metodològics actuals arribin a formar part d'una renovació de la didàctica, cal una preparació i una sòlida formació del professor acostumat a directrius més o menys rigoroses, però còmodes, de les metodologies anteriors. Aquest professor es troba de sobte amb una llibertat d'acció molt difícil d'assumir i que pot conduir de vegades a enyorar la comoditat del passat. Assistim a un canvi de comportament que pretenen que, d'una banda, el professor adopti una metodologia no-directiva i que, d'altra banda, l'alumne es faci càrrec del seu aprenentatge.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

08-12-2013

Com citar

Verrier, J. (2013). El nou paper del professor de llengua estrangera a l’aula. Comunicació Educativa, (3), 25–27. https://doi.org/10.17345/comeduc199125-27

Número

Secció

Articles