Observar, descobrir, fer: La tasca dels assessors d'Educació Visual i Plàstica.

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Joan Casals
  • Neus Coll
  • Rosa Dasca
  • Maite Fonts
  • Albert Macaya

Paraules clau:

assessor, educació plàstica

Publicat

15-02-2015

Resum

Aquest article ens parla de la figura de l'assessor de Plàstica. Molts docents es troben encara limitats per l’escassa formació inicial que els va proporcionar el seu pas pels estudis de mestre i per aquest motiu, l’opció triada per algunes escoles ha estat dotar-se d’un assessor extern que orienti les programacions d’aquesta àrea, treballant en coordinació amb el professorat d’Educació Infantil i Primària.

Els autors van endegar, ara fa uns 17 anys, el col·lectiu “Plàstica a l’escola”, on intenten transferir els continguts al mestre, que s’encarrega de dur-los a la pràctica, supervisant el procés i després valorant els treballs, els avanços i les dificultats.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Observar, descobrir, fer: La tasca dels assessors d’Educació Visual i Plàstica. (2015). Comunicació Educativa, 13, 14-17. https://doi.org/10.17345/comeduc200014-17

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 > >> 

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau