Observar, descobrir, fer: La tasca dels assessors d'Educació Visual i Plàstica.

Autors/ores

  • Joan Casals
  • Neus Coll
  • Rosa Dasca
  • Maite Fonts
  • Albert Macaya

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200014-17

Paraules clau:

assessor, educació plàstica

Resum

Aquest article ens parla de la figura de l'assessor de Plàstica. Molts docents es troben encara limitats per l’escassa formació inicial que els va proporcionar el seu pas pels estudis de mestre i per aquest motiu, l’opció triada per algunes escoles ha estat dotar-se d’un assessor extern que orienti les programacions d’aquesta àrea, treballant en coordinació amb el professorat d’Educació Infantil i Primària.

Els autors van endegar, ara fa uns 17 anys, el col·lectiu “Plàstica a l’escola”, on intenten transferir els continguts al mestre, que s’encarrega de dur-los a la pràctica, supervisant el procés i després valorant els treballs, els avanços i les dificultats.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

15-02-2015

Com citar

Casals, J., Coll, N., Dasca, R., Fonts, M., & Macaya, A. (2015). Observar, descobrir, fer: La tasca dels assessors d’Educació Visual i Plàstica. Comunicació Educativa, (13), 14–17. https://doi.org/10.17345/comeduc200014-17

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 > >>