La fotografia històrica com a mitjà per aprendre

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Antoni Gavaldà
  • Josep Casanovas
  • Albert Macaya
  • M. Àngels Ollé
  • Agustí Salvat

Paraules clau:

Fotografia, Educació Primària.

Publicat

01-01-2007

Resum

La fotografia pot i ha d’ajudar a incorporar-se a una pràctica reflexiva. I per què la fotografia? Doncs perquè és un material que a cada casa hi és present i pot entrar a l’escola de la mà dels alumnes; perquè pot servir per a fixar l’interès en allò que s’està treballant; perquè fa que l’alumne participi d’un projecte d’una forma més activa; perquè es pot reproduir, a la mida que vulguem, per un mòdic preu i posar-la a l’abast del conjunt dels alumnes de la classe; perquè el saber de l’entorn exterior, fixat en aquesta fotografia única, implica que l’alumne vegi i entengui que hi ha una relació amb el saber transmès del llibres des de la ciència; perquè la varietat de possibles situacions a partir de diverses fotografies enriquirà el ventall de reflexió a l’entorn del concepte treballat; i finalment perquè l’alumne trobarà sentit al saber escolar al comprendre que els sabers de les disciplines no són compartiments tancats, i que la relació entre elles és del tot essencial.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

La fotografia històrica com a mitjà per aprendre. (2007). Comunicació Educativa, 20, 4-12. https://doi.org/10.17345/comeduc20074-12

Articles similars

1-10 de 244

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Articles més llegits del mateix autor/a

1 2 3 4 5 6 7 8 > >> 

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau