La fotografia històrica com a mitjà per aprendre
Número
Secció
Articles
Paraules clau:
Fotografia, Educació Primària.
Publicat
01-01-2007
Resum
La fotografia pot i ha d’ajudar a incorporar-se a una pràctica reflexiva. I per què la fotografia? Doncs perquè és un material que a cada casa hi és present i pot entrar a l’escola de la mà dels alumnes; perquè pot servir per a fixar l’interès en allò que s’està treballant; perquè fa que l’alumne participi d’un projecte d’una forma més activa; perquè es pot reproduir, a la mida que vulguem, per un mòdic preu i posar-la a l’abast del conjunt dels alumnes de la classe; perquè el saber de l’entorn exterior, fixat en aquesta fotografia única, implica que l’alumne vegi i entengui que hi ha una relació amb el saber transmès del llibres des de la ciència; perquè la varietat de possibles situacions a partir de diverses fotografies enriquirà el ventall de reflexió a l’entorn del concepte treballat; i finalment perquè l’alumne trobarà sentit al saber escolar al comprendre que els sabers de les disciplines no són compartiments tancats, i que la relació entre elles és del tot essencial.Descàrregues
Agències de suport
NoLlicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Com citar
La fotografia històrica com a mitjà per aprendre. (2007). Comunicació Educativa, 20, 4-12. https://doi.org/10.17345/comeduc20074-12