Alguns reptes actuals en la funció del mestre
DOI:
https://doi.org/10.17345/comeduc199719-20Paraules clau:
Didàctica de la Llengua i la Literatura, Renovació Pedagògica.Resum
Quan el pedagog P. Meirieu, en el seu llibre: Aprendre…sí, però com? (1992) diu que “Tots podem aprendre sempre i a tot arreu, que l’aprenentatge no es limita als llocs assignats” posa de manifest un fet que podem resumir així: Enfront de l’aprenentatge al’escola –formació intramurs– hi ha l’aprenentatge extraescolar –formació extramurs–. L’entorn i la societat han creat les seves pròpies fonts de difusió del coneixement, que poden portar, a curt o a llarg termini, a privar l’escola del monopoli de la difusió del coneixement, de la formació i del saber i, a més a més, dels seus rituals tradicionals en la transmissió del saber (grup classe, lentitud necessària, metòdica i gradual de la presentació dels continguts, complicitat del grup basada en la convivència diària…).Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
17-02-2014
Com citar
Verrier, J. (2014). Alguns reptes actuals en la funció del mestre. Comunicació Educativa, (10), 19–20. https://doi.org/10.17345/comeduc199719-20
Número
Secció
Articles
Llicència
The journal Comunicació Educativa is published under a Creative Commons licence.