L’ensenyament de la Llengua: reptes actuals i de sempre

Authors

  • Professors de l’àrea de Didàctica de la Llengua

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc19974-5

Keywords:

Didàctica de la Llengua i la Literatura, Ensenyament de la Llengua.

Abstract

Quins reptes deixa l’ensenyament de la llengua per al proper mil·lenni? Aquesta és la pregunta que molts dels professionals del camp de la didàctica de la llengua ens podem fer avui. I és que els reptes, tot i que no són pas nous –fa anys que els arrosseguem–, sembla que reapareixen quan la societat en general es dedica a fer balanç. “Avui a l’escoles no s’ensenya llengua com abans. Abans les nenes i els nens no feien faltes d’ortografia, tenien bona lletra… Avui ni en el món universitari es pot trobar estudiants que escriguin bé”. Les faltes d’ortografia, la mala lletra, els barbarismes, la pobresa del lèxic, la manca de coherència argumentativa, els nuls hàbits lectors, etc. formen part de la llista de greuges que sembla que la societat té contra l’actual ensenyament de la llengua.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2014-02-17

How to Cite

de l’àrea de Didàctica de la Llengua, P. (2014). L’ensenyament de la Llengua: reptes actuals i de sempre. Comunicació Educativa, (10), 4–5. https://doi.org/10.17345/comeduc19974-5

Issue

Section

Articles