Obligats a beure al galet: Uns graus de mestre sense arguments

Autors/ores

  • Direcció Revista Comunicació Educativa

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc20093

Paraules clau:

Pla Bolonya, Didàctiques Específiques, Graus de Mestre.

Resum

L’anomenat procés de Bolonya –potser seria millor anomenar-lo el despropòsit organitzatiu de Bolonya– va posant cadascú al seu lloc, tot i que entre la majoria del professorat no hi ha hagut gens de debat, gens. Amb un debat serè i lliure, amb càmeres, i sense necessitat d’especialistes o pseudoespecialistes, segurament haurien sortit qüestions d’envergadura, que haurien proporcionat elements de reflexió, de canvi, de millora, aspectes que, òbviament, qualsevol professor no pot ni vol negligir. És d’aquesta qüestió que volem parlar i no pas d’altres que han sortit en el despropòsit, segurament tan o més important que aquesta.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-01-2009

Com citar

Revista Comunicació Educativa, D. (2009). Obligats a beure al galet: Uns graus de mestre sense arguments. Comunicació Educativa, (22), 3. https://doi.org/10.17345/comeduc20093

Número

Secció

Editorial