Reforçar la qualitat implica reformular un nou professional de l'ensenyament.

Autors/ores

  • Direcció Revista Comunicació Educativa

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc20063

Paraules clau:

Qualitat de l’ensenyament, Pacte Nacional per l’Educació.

Resum

Els darrers mesos el sistema educatiu ha viscut canvis. Un ha afectat els mateixos professionals, amb una entrada substancial d’aquests a l’ensenyament públic deixant de banda condicions de treball precàries, d’interinitats. Ens n’alegrem. Sembla que aquest fet hauria d’ajudar a formar millors equips de treball i a augmentar una qualitat que està en entredit. El canvi profund que ve, però, serà el que s’ha plasmat en el Pacte Nacional per l’Educació des de la Conselleria d’Ensenyament, signat per molts elements socials, però no pas per tots. La consellera ha remarcat que “totes les organitzacions implicades en el Pacte compartim un mateix objectiu: millorar la qualitat de l’educació” i ha explicat que “el pacte educatiu suposa més estabilitat del sistema educatiu, més qualitat de l’educació, més innovació pedagògica i organitzativa i igualtat d’oportunitats per a tothom”. La paraula “qualitat” hi surt reflectida repetidament. No és casual.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-01-2006

Com citar

Revista Comunicació Educativa, D. (2006). Reforçar la qualitat implica reformular un nou professional de l’ensenyament. Comunicació Educativa, (19), 3. https://doi.org/10.17345/comeduc20063

Número

Secció

Editorial