Exigència en/sobre la formació de mestres

Número

Secció

Editorial

Autors/ores

  • Direcció Revista Comunicació Educativa

Paraules clau:

mestres, formació

Publicat

22-02-2016

Resum

Hi ha gairebé un consens entre els economistes a l’hora de constatar que l’educació és un dels factors fonamentals per aconseguir prosperitat i creixement econòmic en els països.  Agafem la perspectiva que agafem, sabem que el progrés (tant en la seva concepció més limitada i economicista com en la concepció més social) passa per l’educaci. i que els resultats no s’acostumen a percebre d’una manera nítida fins al cap d’una generació.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Revista Comunicació Educativa, D. (2016). Exigència en/sobre la formació de mestres. Comunicació Educativa, 28, 5. https://doi.org/10.17345/comeduc20155

Articles similars

1-10 de 182

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Metrics

521
222
743

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau