El vol d'en Peter Pan. Una experiència integradora en psicomotricitat

Autors/ores

  • Núria Garcia
  • Judit Vallvé
  • Carme Sánchez

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200143-45

Paraules clau:

psicomotricitat, educació especial

Resum

En Peter Pan fa referència a un nen amb la síndrome de Down. El treball que presentem està basat en el projecte de col·laboració entre l’EEE Estela, el CEIP de Pràctiques i el Departament de Pedagogia de la URV en l’àrea de Didàctica de l’Expressió Corporal, que té com a objectiu poder donar una atenció més individualitzada i normalitzada als/les nens/es amb necessitats educatives especials, tal com queda reflectit en el Projecte Educatiu de Centre del CEIP de Pràctiques.

L’objectiu d’Aucouturier, model metodològic en que es basen, és el de posar el nen/a en una situació en què visqui emocionalment l’espai, els objectes, les relacions amb els altres… dins d’un marc precís i adequat, que adaptant-se al seu nivell maduratiu li permeti seguir evolucionant.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2015

Com citar

Garcia, N., Vallvé, J., & Sánchez, C. (2015). El vol d’en Peter Pan. Una experiència integradora en psicomotricitat. Comunicació Educativa, (14), 43–45. https://doi.org/10.17345/comeduc200143-45

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a

Articles similars

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.