Calen mestres, mestres. Però quins mestres?

Direcció Revista Comunicació Educativa

Resum

Ara som en un moment crucial. Es canvia el pla, es preveu que quedarà atesa la vella demanda de passar de 3 a 4 cursos i es vol un nou mestre, diferent. Hi estem parcialment d’acord. Hem fet notar que potser dissenyarem un pla per formar un mestre millor, però no el millor mestre. Sense embuts: el mestre més competent seria aquell que cursés una llicenciatura i després volgués entrar al circuit professional. No s’ha fet així, malgrat que veus autoritzades en el món de la didàctica, des de fa anys, sempre ho van defensar en fòrums on es buscava que la qualitat passés per davant de la quantitat. Mai com ara s’havia vist la tremenda necessitat de formar uns altres mestres. Per a aquesta comesa cal pensar a fons el que entenem que ha de posseir un bon mestre.


Paraules clau

Mestre competent; Pla de formació del professorat; Perfils i qualitats del mestre.

Text complet:

PDF


DOI: https://doi.org/10.17345/comeduc20083



Enllaços refback

  • No hi ha cap enllaç refback.