Aprendre ensenyant: introducció del paper del mentor a la robòtica educativa

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Cristina Vives Ostios Universitat Rovira i Virgili
  • Adrià Marcos Pastor Universitat Rovira i Virgili

Paraules clau:

Tecnologia educativa, Robòtica educativa, Alumne mentor, Educació secundària obligatòria, Educació infantil.

Publicat

16-10-2014

Resum

En aquest article, es proposa una metodologia d’aprenentatge de la robòtica basada en la coresponsabilitat dels alumnes d’ESO com a transmissors del coneixement. Es pretén reforçar els aprenentatges dels estudiants de forma significativa, i donar una gran importància als seus sabers transmetent-los a nens i nenes d’educació infantil. En aquest procés, l’alumne pren un rol de mentor on integra coneixements de robòtica, treballa la competència comunicativa i les habilitats de treball en equip.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

Aprendre ensenyant: introducció del paper del mentor a la robòtica educativa. (2014). Comunicació Educativa, 26, 35-40. https://doi.org/10.17345/comeduc201335-40

Articles similars

1-10 de 307

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau