Nivells de representació de l'atenció conjunta

Autors/ores

  • Maria Teresa Mas
  • Elena Añaños

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200832-34

Paraules clau:

Atenció conjunta, Habilitat cognitiva, Educació Infantil.

Resum

L’atenció conjunta és una habilitat cognitiva inherent al desenvolupament de l’infant. L’adquisició i el desenvolupament de l’atenció conjunta reflecteixen una evolució a partir de la qual es poden crear una sèrie de nivells o formes d’atenció conjunta. Proposem tres nivells d’atenció conjunta que reflecteixen evolutivament les diferents formes d’atendre de l’infant en les situacions d’interacció triàdica adult–objecte–infant. Aquestes diferents formes d’atendre, tal com assenyalen Adamson i Bakeman (1984) mesuren el grau d’acceptació o interiorització per part de l’infant del compromís conjunt que s’intenta establir a partir d’una part determinada d’un objecte o amb la seva totalitat.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

01-01-2008

Com citar

Mas, M. T., & Añaños, E. (2008). Nivells de representació de l’atenció conjunta. Comunicació Educativa, (21), 32–34. https://doi.org/10.17345/comeduc200832-34

Número

Secció

Articles