La introducció dels ambients d’aprenentatge a les escoles públiques. Estudi de cas

Número

Secció

Articles

Autors/ores

  • Pere Raventós Garcia

Paraules clau:

Ambients, aprenentatge, metodologia, escola pública, canvis, introducció, educació, infantil, primària, problemes, solucions.

Publicat

14-11-2018

Resum

L’escola pública catalana es troba en constant renovació. L’educació formal clàssica, on l’educador dirigeix lliçons d’aprenentatge a l’educand, s’ha demostrat fallida i ha donat pas a metodologies on l’educand és el protagonista de la seva educació amb autonomia i poder de decisió, acompanyat i no dirigit. Els ambients d’aprenentatge s’han demostrat eficaços en aquesta direcció; aquí se’n desgrana el per què, però sobretot com realitzar aquest canvi de paradigma des de l’escola pública.

Descàrregues

Agències de suport

No

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Com citar

La introducció dels ambients d’aprenentatge a les escoles públiques. Estudi de cas (P. Raventós Garcia , Trans.). (2018). Comunicació Educativa, 31, 21-31. https://doi.org/10.17345/comeduc201821-31 (Original work published 2020)

Articles similars

1-10 de 372

També podeu iniciar una cerca avançada per similitud per a aquest article.

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Fer una tramesa

Desenvolupat per

Darreres publicacions

Paraules clau