Les metodologies actives enriquides amb tecnologia

Autors/ores

Resum

L'aprenentatge actiu, encara que no constitueix un element nou, ha guanyat popularitat en els darrers anys dins dels col·lectius docents tant per la necessitat de cercar respostes als nous reptes com per la incorporació de la tecnologia a l'educació. Aquest article presenta una aproximació conceptual a les metodologies actives, posant en valor la pràctica docent basada en evidències com a mètode i eina per a la millora de l'educació, realitzant un recorregut històric del concepte, i finalment destacant com aquestes metodologies i estratègies s'enriqueixen i implementen amb la tecnologia. Per finalitzar aquesta presentació al monogràfic, es presenta un model dèxit dintegració de les metodologies actives enriquides amb tecnologia.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Publicades

2021-12-31

Com citar

Palau, R., & Santiago, R. (2022). Les metodologies actives enriquides amb tecnologia. Revista De Tecnologia Educativa, 1(1), 5–16. Retrieved from https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/3269 (Original work published December 31, 2021)

Número

Secció

Editorial