Què en pensa l’alumnat d’educació secundària obligatòria amb baix rendiment acadèmic del seu ensenyament?

Authors

  • Gabriel Comes Nolla Universitat Rovira i Virgili
  • Belén Parera Pozuelo Universitat Rovira i Virgili
  • Gemma Vedriel Sánchez Universitat Rovira i Virgili
  • Maria Vives García Universitat Rovira i Virgili

Abstract

Hi ha alumnes escolaritzats en Educació Secundària Obligatòria (ESO) amb un baix
rendiment acadèmic accentuat per un grau elevat de desmotivació, amb un alt risc de fracàs escolar.Per fracàs escolar s’entén normalment el fet de no aconseguir el títol acadèmic obligatori al finalitzar l’ Educació Secundària Obligatòria (ESO). Així, un alumne fracassa en el sistema educatiu quan no és capaç d’assolir el nivell de
rendiment mig esperat per la seva edat.

Downloads

Download data is not yet available.

Downloads

Published

2012-06-30

How to Cite

Comes Nolla, G., Parera Pozuelo, B., Vedriel Sánchez, G., & Vives García, M. (2012). Què en pensa l’alumnat d’educació secundària obligatòria amb baix rendiment acadèmic del seu ensenyament?. UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 1(1), 103–106. Retrieved from https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/601

Issue

Section

Research