La revista digital Universitas Tarraconensis. Revista de Geografia, Història i Filosofia recull el contingut de la sèrie que es va publicar entre el 1976 i el 1992 promoguda pel Departament de Geografia, Història i Filosofia de la Delegació de la Universitat de Barcelona a Tarragona.

Presentació

Desactivat Trameses obertes Activat Elements indexats Activat Avaluades per experts/ertes

La revista proporciona accés lliure immediat al contingut basant-se en el principi que fer que la cerca estigui disponible al públic facilita un intercanvi de coneixement més ampli i global.

La revista utilitza el sistema LOCKSS per crear un sistema d'arxivament distribuït entre totes les biblioteques que hi participen. A més, permet a les biblioteques que creïn documents permanents de la revista per a conservar-la i restaurar-la. More...