Del projecte CONEXITO (Plan I+D+i, 2008-2011) a les Tertúlies Literàries Dialògiques a l’aula: transferir actuacions educatives d’èxit

Autores/as

  • Carme Garcia Yeste Departament de Pedagogia. Universitat Rovira i Virgili

DOI:

https://doi.org/10.17345/ute.2014.471

Resumen

Aquest projecte compta amb la finalitat de millorar l’aprenentatge i la convivència a dos centres d’educació infantil i primària (l’Escola Àngel Guimerà del Vendrell i l’Escola Mediterrani, de Tarragona) a partir de l’aplicació d’una actuació educativa d’èxit reconeguda internacionalment: les Tertúlies Literàries Dialògiques1. Es tracta d’una actuació basada en la lectura dialògica en la qual les persones participants llegeixen i debaten obres de la literatura clàssica universal seguint els preceptes de l’aprenentatge dialògic.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

31-12-2014

Cómo citar

Garcia Yeste, C. (2014). Del projecte CONEXITO (Plan I+D+i, 2008-2011) a les Tertúlies Literàries Dialògiques a l’aula: transferir actuacions educatives d’èxit. UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 1(2), 137–139. https://doi.org/10.17345/ute.2014.471

Número

Sección

Investigaciones