Investigació: L’atenció a l’alumnat amb discapacitat a la URV. Una guia docent

Autores/as

  • Gabriel Comes Nolla Universitat Rovira i Virgili
  • Maria Vives García Universitat Rovira i Virgili
  • Belén Parera Pozuelo Universitat Rovira i Virgili
  • Gemma Vedriel Sánchez Universitat Rovira i Virgili

DOI:

https://doi.org/10.17345/ute.2010.636

Resumen

En els moments actuals, l’accés i la integració de les persones amb discapacitat als estudis universitaris es pot considerar com un fenomen en ple procés d’expansió. A principis dels anys noranta la presència d’estudiants amb discapacitat als campus universitaris era un fet anecdòtic i avui en dia és ja una sòlida realitat. El reconeixement social dels principis d’igualtat d’oportunitats, normalització, i els canvis realitzats també a nivell legislatiu amb la creació de normatives sobre l’educació de les persones amb discapacitat, ha contribuït a aquest increment.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

30-12-2010

Cómo citar

Comes Nolla, G., Vives García, M., Parera Pozuelo, B., & Vedriel Sánchez, G. (2010). Investigació: L’atenció a l’alumnat amb discapacitat a la URV. Una guia docent. UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 1(2), 107–110. https://doi.org/10.17345/ute.2010.636

Número

Sección

Investigaciones