Beltran, J. i Hernàndez, F. J. (2011). Sociología de la Educación. Madrid. McGrawhill. 286pp.

Autores/as

  • Maria Concepció Torres Sabaté Universitat Rovira i Virgili

DOI:

https://doi.org/10.17345/ute.2013.593

Resumen

Res no és si no és social. Per 'social' cal entendre, a més de l'adscripció de classe, les variables culturals i polítiques que condicionen qualsevol fet que afecti la comunitat (Paul Natorp), o la nació (Alexandre Galí). Per aquest motiu contextualitzar l'anomenat sistema educatiu -com a indicador de la socialització de la ideologia dominant, o de la seva crisi sistèmica de valors- dins el context que arriba a explicar una pràctica -a priori- formativa és fonamental per a comprendre les crisis, i tal vegada, les opcions de futur (a mitjà termini) sobre la formacio del que s'ha definit com a capital humà.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

30-06-2013

Cómo citar

Torres Sabaté, M. C. (2013). Beltran, J. i Hernàndez, F. J. (2011). Sociología de la Educación. Madrid. McGrawhill. 286pp. UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 1(1), 101–102. https://doi.org/10.17345/ute.2013.593

Número

Sección

Recensiones