Del projecte CONEXITO (Plan I+D+i, 2008-2011) a les Tertúlies Literàries Dialògiques a l’aula: transferir actuacions educatives d’èxit

Autors/ores

  • Carme Garcia Yeste Departament de Pedagogia. Universitat Rovira i Virgili

DOI:

https://doi.org/10.17345/ute.2014.2.471

Resum

Aquest projecte compta amb la finalitat de millorar l’aprenentatge i la convivència a dos centres d’educació infantil i primària (l’Escola Àngel Guimerà del Vendrell i l’Escola Mediterrani, de Tarragona) a partir de l’aplicació d’una actuació educativa d’èxit reconeguda internacionalment: les Tertúlies Literàries Dialògiques1. Es tracta d’una actuació basada en la lectura dialògica en la qual les persones participants llegeixen i debaten obres de la literatura clàssica universal seguint els preceptes de l’aprenentatge dialògic.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2014-12-31

Com citar

Garcia Yeste, C. (2014). Del projecte CONEXITO (Plan I+D+i, 2008-2011) a les Tertúlies Literàries Dialògiques a l’aula: transferir actuacions educatives d’èxit. Revista De Ciències De l’Educació, 1(2), 137–139. https://doi.org/10.17345/ute.2014.2.471

Número

Secció

Investigacions