L’ús dialògic de les TIC i la participació de la comunitat en entorns rurals i entorns d’extraradi: una oportunitat per a l’èxit educatiu i la superació de desigualtats

Autors/ores

  • Noemí Martín Casabona Departament de Pedagogia. Universitat Rovira i Virgili

DOI:

https://doi.org/10.17345/ute.2014.2.469

Paraules clau:

ús dialògic TIC, participació de la comunitat, èxit educatiu, superació de desigualtats, transformació social

Resum

La tesi doctoral presenta dos estudis de cas realitzats en dos centres d’educació infantil i primària, conformats com a Comunitats d’Aprenentatge que compten amb la integració de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (a partir d’ara TIC).

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

2014-12-31

Com citar

Martín Casabona, N. (2014). L’ús dialògic de les TIC i la participació de la comunitat en entorns rurals i entorns d’extraradi: una oportunitat per a l’èxit educatiu i la superació de desigualtats. Revista De Ciències De l’Educació, 1(2), 125–129. https://doi.org/10.17345/ute.2014.2.469

Número

Secció

Resums de tesis doctorals