L’ús dialògic de les TIC i la participació de la comunitat en entorns rurals i entorns d’extraradi: una oportunitat per a l’èxit educatiu i la superació de desigualtats

Autores/as

  • Noemí Martín Casabona Departament de Pedagogia. Universitat Rovira i Virgili

DOI:

https://doi.org/10.17345/ute.2014.469

Palabras clave:

ús dialògic TIC, participació de la comunitat, èxit educatiu, superació de desigualtats, transformació social

Resumen

La tesi doctoral presenta dos estudis de cas realitzats en dos centres d’educació infantil i primària, conformats com a Comunitats d’Aprenentatge que compten amb la integració de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (a partir d’ara TIC).

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

31-12-2014

Cómo citar

Martín Casabona, N. (2014). L’ús dialògic de les TIC i la participació de la comunitat en entorns rurals i entorns d’extraradi: una oportunitat per a l’èxit educatiu i la superació de desigualtats. UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 1(2), 125–129. https://doi.org/10.17345/ute.2014.469

Número

Sección

Resúmenes de tesis doctorales