L’ús dialògic de les TIC i la participació de la comunitat en entorns rurals i entorns d’extraradi: una oportunitat per a l’èxit educatiu i la superació de desigualtats

Número

Sección

Resúmenes de tesis doctorales

Autores/as

  • Noemí Martín Casabona Departament de Pedagogia. Universitat Rovira i Virgili

Palabras clave:

ús dialògic TIC, participació de la comunitat, èxit educatiu, superació de desigualtats, transformació social

Publicado

31-12-2014

Resumen

La tesi doctoral presenta dos estudis de cas realitzats en dos centres d’educació infantil i primària, conformats com a Comunitats d’Aprenentatge que compten amb la integració de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació (a partir d’ara TIC).

Descargas

Agencias de apoyo

No

Descargas

Los datos de descarga aún no están disponibles.

Cómo citar

Martín Casabona, N. (2014). L’ús dialògic de les TIC i la participació de la comunitat en entorns rurals i entorns d’extraradi: una oportunitat per a l’èxit educatiu i la superació de desigualtats. UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 1(2), 125-129. https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/469

Envíos

Si desea publicar en alguna de nuestras cabeceras, debe ponerse en contacto con cada revista mediante su correo electrónico.

Saber más

Redes sociales

                        

Números antics

Enviar un artículo

Dialnet

INDEXAT A

 

Dialnet 

DICE

Latindex