Efecte de la relació pedagògica sobre el compromís cognitiu d'estudiants universitaris en context de cursos en línia mixtos

Autors/ores

Resum

L'objectiu d'aquest estudi és examinar com la relació pedagògica influeix en el compromís cognitiu dels estudiants d'educació superior en cursos mixtos en línia que combinen activitats d'ensenyament i aprenentatge en modes sincrònics i asincrònics. Les anàlisis estadístiques permeten verificar limpacte de la relació pedagògica sobre les dimensions del compromís cognitiu, en particular la relació de confiança i el suport emocional que brinda el docent. Un ambient de confiança condueix a interaccions i comportaments col·laboratius, que al seu torn influeix sobre el compromís cognitiu.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Publicades

2021-12-31

Com citar

Kozanitis , A. (2022). Efecte de la relació pedagògica sobre el compromís cognitiu d’estudiants universitaris en context de cursos en línia mixtos. Revista De Ciències De l’Educació, 1(1), 17–29. Retrieved from https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/3270 (Original work published December 31, 2021)

Número

Secció

Editorial