Aprenentatge actiu i competències socioemocionals en entorns digitals deducació superior

Autors/ores

Resum

L'educació, i en concret l'educació superior, té un paper essencial en el desenvolupament de les habilitats que permeten als estudiants integrar-se plenament a la societat, com assenyala l'Organització per a la Cooperació i el Desenvolupament Econòmics (OECD, 2019), i en garantir els principis relacionats amb la dimensió social com l'accessibilitat, l'equitat, la diversitat i la inclusió (EHEA, 2020).

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Biografies de l'autor/a

Rafael Alé-Ruiz, Universidad Francisco de Vitoria

Dirección y Administración de Empresas

Profesor Adjunto

Maria Teresa del Moral Marcos, Universidad de Salamanca

Métodos de Investigación y Diagnóstico en Educación

Publicades

2021-12-31

Com citar

Alé-Ruiz, R., & del Moral Marcos, M. T. (2022). Aprenentatge actiu i competències socioemocionals en entorns digitals deducació superior. Revista De Tecnologia Educativa, 1(1), 30–49. Retrieved from https://revistes.urv.cat/index.php/ute/article/view/3210 (Original work published December 31, 2021)

Número

Secció

Articles