Abraçar el fracàs en un curs de tecnologia de primer any
DOI:
https://doi.org/10.17345/ute.2020.4.2873Paraules clau:
disseny del curs, resiliència, fracàs, innovació, tecnologia, formació de professoratResum
Tot i que els estudiants podrien esperar que un curs d’alfabetització tecnològica els proporcionés experiències educatives basades en eines, els estudiants de primer any d’una universitat de professors d’una gran universitat pública dels Estats Units van descobrir, en canvi, un curs que els traslladaria més enllà de l’ús de la tecnologia al desenvolupament reflexiu i comprensió. Els dissenyadors de cursos van utilitzar els impulsos naturals de Dewey per aprendre a crear un curs amb una gamma de tasques innovadores i enfocaments pedagògics. L’experiència resultant va submergir els futurs educadors en l’exploració, l’aprenentatge amb bastides, va proporcionar múltiples oportunitats i va permetre el creixement intel·lectual i personal. En aquest article, descriurem l’estructura conceptual del curs, proporcionarem exemples de tasques i activitats i descriurem l’ús de la tecnologia tant per a la pedagogia com per a la interacció i el disseny de l’instructor. Inclourem mostres del treball dels estudiants i una descripció de les seves experiències en funció de les seves reflexions.Descàrregues
Referències
Athanassoulis, N. (2017). A positive role for failure in virtue education. Journal of Moral Education, 46(4), 347–362. https://doi.org/10.1080/03057240.2017.1333409
Darabi, A., Arrington, T., & Sayilir, E. (2018). Learning from failure: a meta-analysis of the empirical studies. Educational Technology Research and Development: ETR & D, 66(5), 1101–1118. https://doi.org/10.1007/s11423-018-9579-9
Dewey, J. (1956). The child and the curriculum; and The school and society (Combined ed., Phoenix books). Chicago: University of Chicago Press.
Dewey, J. (2007). Experience and education. Simon and Schuster.
Graham, C., Culatta, R., Pratt, M., & West, R. (2004). Redesigning the teacher education technology course to emphasize integration. Computers in the Schools, 21(1-2), 127–148. https://doi.org/10.1300/J025v21n01_10
Hasse, C. (2017). Technological literacy for teachers. Oxford Review of Education, 43(3), 365–378. https://doi.org/10.1080/03054985.2017.1305057
Instefjord, E., & Munthe, E. (2016). Preparing pre-service teachers to integrate technology: an analysis of the emphasis on digital competence in teacher education curricula. European Journal of Teacher Education, 39(1), 77–93. https://doi.org/10.1080/02619768.2015.1100602
Mosca, J. B., Curtis, K. P., & Savoth, P. G. (2019). New approaches to learning for Generation Z. The Journal of Business Diversity, 19(3), 66–74. http://login.ezproxy1.lib.asu.edu/login?url=https://search.proquest.com/docview/2291989416?accountid=4485
Muilenburg, L., & Berge, Z. (2015). Revisiting teacher preparation: Responding to technology transience in the educational setting. Quarterly Review of Distance Education, 16(2), 93–105,148,150. http://search.proquest.com/docview/1705959047/
Simpson, A., & Maltese, A. (2017). “Failure is a major component of learning anything”: The role of failure in the development of STEM professionals. Journal of Science Education and Technology, 26(2), 223–237. https://doi.org/10.1007/s10956-016-9674-9
Simpson, E., Bradley, D., & O’Keeffe, J. (2018). Failure is an option: An innovative engineering curriculum. International Journal of Building Pathology and Adaptation, 36(3), 268–282. https://doi.org/10.1108/IJBPA-10-2017-0046
Skophammer, R., & Reed, P. A. (2014). Technological literacy courses in pre-service teacher education. The Journal of Technology Studies, 40(1/2), 68–80. http://www.jstor.org/stable/43604310
Swanzen, R. (2018). Facing the generation chasm: The parenting and teaching of generations Y and Z. International Journal of Child, Youth & Family Studies, 9(2), 125–150. https://doi.org/10.18357/ijcyfs92201818216
Turner, A. (2015). Generation Z: Technology and social interest. Journal of Individual Psychology, 71(2), 103–113. https://doi.org/10.1353/jip.2015.0021
Vito, M. (2013). Collaborative, experiential and technology approaches for 21st century learners. American Journal of Educational Studies, 6(1), 47–64. http://search.proquest.com/docview/1369815770/
Willis, J. (2015). Examining technology and teaching efficacy of preservice teacher candidates: A deliberate course design model. Current Issues in Education, 18(3), 18.
Yigit, E. O. (2013). Science, technology and social change course’s effects on technological literacy levels of social studies pre-service teachers. Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET, 12(3), 142–156. https://eric.ed.gov/?id=EJ1016931
Descàrregues
Publicades
Com citar
Número
Secció
Llicència
Els / les autors/ores que publiquen en aquesta revista accepten els termes següents:
- Els autors/ores conserven els drets d'autor i concedeixen a la revista el dret de primera publicació de l'obra, registrada sota una llicència de reconeixement de Creative Commons (CC BY-NC-SA), que permet que se'n faci difusió reconeixent-ne l'autoria i la primera publicació en aquesta revista.
- Els autors/ores poden establir, independentment, altres disposicions contractuals que permetin la publicació de la versió publicada en aquesta revista en altres mitjans (per exemple, en un repositori institucional o en un llibre), amb el reconeixement de la publicació inicial en aquesta revista.
- Els autors/ores tenen permís per publicar la seva obra en línia i se'ls proposa de fer-ho (per exemple, en repositoris institucionals o a la seva pàgina web) abans i durant el procés de tramesa, perquè pot produir bons resultats i fer que l'obra publicada rebi més citacions (Vegeu The Effect of Open Access).
DECLARACIÓ DE PRIVACITAT
Els noms i les adreces de correu electrònic que hi ha al lloc web de la revista només s'utilitzaran per als usos indicats en aquesta revista i no estaran disponibles per cap altre ús ni per terceres parts.
PROMOCIÓ I DIFUSIÓ DEL ARTICLE
Els/les autors/es es comprometen a participar en la màxima difusió del seu manuscrit un cop publicat, així com de tota la revista. Es comprometen també a participar activament a les xarxes socials de la revista en la fase preprint, com en la posterior a l'edició final. S'han de promocionar els articles utilitzant el enllaç de la web oficial ( https://revistes.urv.cat/index.php/ute/index ) juntament amb els seus dois, per augmentar la lectura, citació i impacte.