Abraçar el fracàs en un curs de tecnologia de primer any

Jodie Donner, Melissa Warr, Sean M Leahy, Punya Mishra

Resum

Tot i que els estudiants podrien esperar que un curs d’alfabetització tecnològica els proporcionés experiències educatives basades en eines, els estudiants de primer any d’una universitat de professors d’una gran universitat pública dels Estats Units van descobrir, en canvi, un curs que els traslladaria més enllà de l’ús de la tecnologia al desenvolupament reflexiu i comprensió. Els dissenyadors de cursos van utilitzar els impulsos naturals de Dewey per aprendre a crear un curs amb una gamma de tasques innovadores i enfocaments pedagògics. L’experiència resultant va submergir els futurs educadors en l’exploració, l’aprenentatge amb bastides, va proporcionar múltiples oportunitats i va permetre el creixement intel·lectual i personal. En aquest article, descriurem l’estructura conceptual del curs, proporcionarem exemples de tasques i activitats i descriurem l’ús de la tecnologia tant per a la pedagogia com per a la interacció i el disseny de l’instructor. Inclourem mostres del treball dels estudiants i una descripció de les seves experiències en funció de les seves reflexions.

Paraules clau

disseny del curs; resiliència; fracàs; innovació; tecnologia; formació de professorat

Text complet:

PDF (English)

Referències


Athanassoulis, N. (2017). A positive role for failure in virtue education. Journal of Moral Education, 46(4), 347–362. https://doi.org/10.1080/03057240.2017.1333409

Darabi, A., Arrington, T., & Sayilir, E. (2018). Learning from failure: a meta-analysis of the empirical studies. Educational Technology Research and Development: ETR & D, 66(5), 1101–1118. https://doi.org/10.1007/s11423-018-9579-9

Dewey, J. (1956). The child and the curriculum; and The school and society (Combined ed., Phoenix books). Chicago: University of Chicago Press.

Dewey, J. (2007). Experience and education. Simon and Schuster.

Graham, C., Culatta, R., Pratt, M., & West, R. (2004). Redesigning the teacher education technology course to emphasize integration. Computers in the Schools, 21(1-2), 127–148. https://doi.org/10.1300/J025v21n01_10

Hasse, C. (2017). Technological literacy for teachers. Oxford Review of Education, 43(3), 365–378. https://doi.org/10.1080/03054985.2017.1305057

Instefjord, E., & Munthe, E. (2016). Preparing pre-service teachers to integrate technology: an analysis of the emphasis on digital competence in teacher education curricula. European Journal of Teacher Education, 39(1), 77–93. https://doi.org/10.1080/02619768.2015.1100602

Mosca, J. B., Curtis, K. P., & Savoth, P. G. (2019). New approaches to learning for Generation Z. The Journal of Business Diversity, 19(3), 66–74. http://login.ezproxy1.lib.asu.edu/login?url=https://search.proquest.com/docview/2291989416?accountid=4485

Muilenburg, L., & Berge, Z. (2015). Revisiting teacher preparation: Responding to technology transience in the educational setting. Quarterly Review of Distance Education, 16(2), 93–105,148,150. http://search.proquest.com/docview/1705959047/

Simpson, A., & Maltese, A. (2017). “Failure is a major component of learning anything”: The role of failure in the development of STEM professionals. Journal of Science Education and Technology, 26(2), 223–237. https://doi.org/10.1007/s10956-016-9674-9

Simpson, E., Bradley, D., & O’Keeffe, J. (2018). Failure is an option: An innovative engineering curriculum. International Journal of Building Pathology and Adaptation, 36(3), 268–282. https://doi.org/10.1108/IJBPA-10-2017-0046

Skophammer, R., & Reed, P. A. (2014). Technological literacy courses in pre-service teacher education. The Journal of Technology Studies, 40(1/2), 68–80. http://www.jstor.org/stable/43604310

Swanzen, R. (2018). Facing the generation chasm: The parenting and teaching of generations Y and Z. International Journal of Child, Youth & Family Studies, 9(2), 125–150. https://doi.org/10.18357/ijcyfs92201818216

Turner, A. (2015). Generation Z: Technology and social interest. Journal of Individual Psychology, 71(2), 103–113. https://doi.org/10.1353/jip.2015.0021

Vito, M. (2013). Collaborative, experiential and technology approaches for 21st century learners. American Journal of Educational Studies, 6(1), 47–64. http://search.proquest.com/docview/1369815770/

Willis, J. (2015). Examining technology and teaching efficacy of preservice teacher candidates: A deliberate course design model. Current Issues in Education, 18(3), 18.

Yigit, E. O. (2013). Science, technology and social change course’s effects on technological literacy levels of social studies pre-service teachers. Turkish Online Journal of Educational Technology-TOJET, 12(3), 142–156. https://eric.ed.gov/?id=EJ1016931




DOI: https://doi.org/10.17345/ute.2020.4.2873



Enllaços refback

  • No hi ha cap enllaç refback.