Les proves d'aptitud personals als graus d'Educació Infantil i d'Educació Primària

Autores/as

  • Josep Maria Cornadó Departament de Pedagogia, Universitat Rovira i Virgili. Coordinador de la Prova d’Aptitud Personal per als graus en Educació Infantil i Educació Primària

DOI:

https://doi.org/10.17345/ute.2017.1785

Palabras clave:

Educació Infantil, Educació Primària, Prova d'Aptitud Personal, PAP

Resumen

La Junta del Consell Interuniversitari de Catalunya de 15 de desembre de 2014 va establir els requisits per accedir al Grau en educació infantil, primària i al doble Grau en educació infantil i primària de les universitats públiques i privades del sistema universitari català a partir del curs 2017-2018 inclòs. Aquell acord establia la superació d’una Prova d’Aptitud Personal (PAP) que avaluarà, d'una banda, les competències comunicatives i lògico-matemàtiques bàsiques per mitjà d’una prova escrita i, de l'altra, avaluarà la reflexió i el raonament crític a partir d’una producció escrita que els estudiants hauran d'elaborar. En aquest article s'exposa l'objectiu i el funcionament d'aquesta prova.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

30-06-2017

Cómo citar

Cornadó, J. M. (2017). Les proves d’aptitud personals als graus d’Educació Infantil i d’Educació Primària. UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), 1(1), 81–83. https://doi.org/10.17345/ute.2017.1785

Número

Sección

Investigaciones