Les TIC en els processos d'aprenentatge: Anàlisi de l'ús d'entorns no presencials en seqüències didàctiques reals

Autores/as

  • Marta Badia Solé Universitat Rovira i Virgili

DOI:

https://doi.org/10.17345/ute.2016.1007

Resumen

La tesi doctoral “Les TIC en els processos d’aprenentatge: Anàlisi de l’ús d’entorns no presencials en seqüències didàctiques reals”, analitza i descriu sis itineraris pedagògics dissenyats per tres centres públics d’Educació Secundària a Catalunya.

Descargas

Los datos de descargas todavía no están disponibles.

Descargas

Publicado

21-12-2016

Cómo citar

Badia Solé, M. (2016). Les TIC en els processos d’aprenentatge: Anàlisi de l’ús d’entorns no presencials en seqüències didàctiques reals. UTE Teaching & Technology (Universitas Tarraconensis), (2), 92. https://doi.org/10.17345/ute.2016.1007

Número

Sección

Resúmenes de tesis doctorales