Notas sobre la hoja de ruta hacia una economía hipocarbónica competitiva en 2050 (Comunicación de la Comisión de 8 de marzo de 2011, COM(2011) 112 final)
DOI:
https://doi.org/10.17345/rcda1143Resum
Se intenta en este trabajo dar noticia y hacer un primer análisis de la Comunicación de la Comisión de 8 de marzo de 2011, COM(2011) 112 final, por la que se aprueba la Hoja de Ruta hacia una Economía Hipocarbónica Competitiva en 2050. En este sentido, se constata la necesidad de un cambio de política en materia energética y se analizan los impactos financieros y sectoriales de la propuesta, para concluir con una valoración crítica del documento, haciendo notar su carácter ambicioso y sus profundas implicaciones en materia de política energética.
Descàrregues
Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.
Descàrregues
Publicades
2011-07-15
Com citar
Sanz Rubiales, I. (2011). Notas sobre la hoja de ruta hacia una economía hipocarbónica competitiva en 2050 (Comunicación de la Comisión de 8 de marzo de 2011, COM(2011) 112 final). Revista Catalana De Dret Ambiental, 2(1). https://doi.org/10.17345/rcda1143
Número
Secció
NOTES
Llicència
Els autors que publiquen en aquesta revista estan d’acord amb els termes següents:- Els autors conserven els drets d’autoria i atorguen a la revista el dret de primera publicació, amb l’obra disponible simultàniament sota una Llicència d’Atribució, No comercial i sense derivades CC BY NC ND de CreativeCommons que permet compartir l’obra amb tercers, sempre que aquests en reconeguin l’autoria i la publicació inicial en aquesta revista, utilitzar materials sense fins comercials i crear materials sense distribuir el material modificat.
- Els autors són lliures de fer acords contractuals addicionals independents per a la distribució no exclusiva de la versió de l’obra publicada a la revista (com ara la publicació en un repositori institucional o en un llibre), sempre que se’n reconegui la publicació inicial en aquesta revista.
- S’encoratja els autors a publicar la seva obra en línia (en repositoris institucionals o a la seva pàgina web, per exemple) abans i durant el procés de tramesa, amb l’objectiu d’aconseguir intercanvis productius i fer que l’obra obtingui més citacions (vegeu The Effect of Open Access, en anglès).