1.1. (b) Consideraciones específicas sobre las nuevas propuestas del proyecto de reforma del Código penal de 2009 en materia de ordenación del territorio y medio ambiente

Número

Secció

CRÒNICA

Autors/ores

  • Joan Baucells i Lladós Universitat Autònoma de Barcelona

Publicat

2010-06-12

Resum

1.1. (b) Consideraciones específicas sobre las nuevas propuestas del proyecto de reforma del Código penal de 2009 en materia de ordenación del territorio y medio ambiente.

Descàrregues

Agències de suport

No

Biografia de l'autor/a

Joan Baucells i Lladós, Universitat Autònoma de Barcelona

Profesor Titular de Derecho Penal

Com citar

Baucells i Lladós, J. (2010). 1.1. (b) Consideraciones específicas sobre las nuevas propuestas del proyecto de reforma del Código penal de 2009 en materia de ordenación del territorio y medio ambiente. Revista Catalana De Dret Ambiental, 1(1). https://doi.org/10.17345/rcda1041

Articles més llegits del mateix autor/a

Trameses

Si voleu publicar en alguna de les nostres capçaleres, cal que us poseu en contacte amb cada revista mitjançant el vostre correu electrònic.

Saber més

Scopus

SCImago Journal & Country Rank

Fecyt

dialnet

Darreres publicacions

Desenvolupat per