El disseny universal d'aprenentatge com a motor inclusiu i d'implicació a l'aula

Autors/ores

  • Clàudia Cardona Lorenz Mestra d’Educació Primària i tutora d’aula d’acollida

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc2020103-122

Paraules clau:

universalització de l’aprenentatge, inclusió, implicació

Resum

Aquesta investigació pretén analitzar el disseny universal d'aprenentatge (DUA) i les seves orientacions per a la creació de contextos d'aprenentatge inclusius. Primerament, s'ha realitzat la recerca teòrica per conèixer amb profunditat aquest model. A continuació, s'ha desenvolupat una part procedimental dividida en dos apartats. En el primer, hi trobem una anàlisi de materials didàctics per detectar el compliment de les orientacions inclusives del DUA. En el segon apartat, s'hi fa una proposta pròpia alternativa als materials analitzats, en la qual els es tracten els continguts seguint en detall les indicacions del model estudiat.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

20-07-2021

Com citar

Cardona Lorenz, C. (2020). El disseny universal d’aprenentatge com a motor inclusiu i d’implicació a l’aula. Comunicació Educativa, (33), 103–122. https://doi.org/10.17345/comeduc2020103-122 (Original work published July 20, 2021)

Número

Secció

Articles