El mètode Suzuki i l'ensenyament inicial del violí en l'actualitat

Autors/ores

  • Ana Garde Badillo Escola d'Arts Musicals Luthier, Barcelona
  • Josep Gustems Carnicer Universitat de Barcelona, Facultat d'Educació

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc202053-63

Paraules clau:

Ensenyament del violí, didàctica del violí, mètode Suzuki

Resum

Aquest article descriu i valora un dels sistemes d'ensenyament que han tingut major repercussió en l'àmbit de la pedagogia del violí en el nivell inicial i que s'ha estès a l’ensenyament d'altres instruments (com ara el piano o la guitarra): el mètode Suzuki. Aquí se'n repassen els principis pedagògics aplicats al violí, les aportacions, les limitacions. I també s’hi recullen les propostes d'adaptació del mètode.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

20-07-2021

Com citar

Garde Badillo, A., & Gustems Carnicer, J. (2020). El mètode Suzuki i l’ensenyament inicial del violí en l’actualitat. Comunicació Educativa, (33), 53–63. https://doi.org/10.17345/comeduc202053-63 (Original work published July 20, 2021)

Número

Secció

Articles

Articles més llegits del mateix autor/a