L'ensenyament al cicle superior a partir d’un projecte patrimonial. Un estudi de cas al Monestir de Sant Pere de Casserres

Autors/ores

  • Joan Callarisa Mas Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc202041-52

Paraules clau:

Patrimoni cultural, treball per projectes, interdisciplinarietat, educació entre iguals, relació mestres-alumnes.

Resum

Aquest article parteix d'una recerca sobre la didàctica del patrimoni, en què, a partir del seguiment d'un projecte interdisciplinari amb alumnes de sisè del cicle superior de primària en una escola d'Osona, s’observa com es treballa el patrimoni cultural centrat en un monestir i com es desenvolupen totes les àrees curriculars durant el curs. S'hi observen i analitzen, d'una banda, els resultats del treball curricular desenvolupat amb projectes interdisciplinaris i, d'una altra banda, el treball metodològic de la mestra.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

20-07-2021

Com citar

Callarisa Mas, J. (2020). L’ensenyament al cicle superior a partir d’un projecte patrimonial. Un estudi de cas al Monestir de Sant Pere de Casserres. Comunicació Educativa, (33), 41–52. https://doi.org/10.17345/comeduc202041-52 (Original work published July 20, 2021)

Número

Secció

Articles