Aspectes bàsics de l'abstracció en Matemàtiques a l'Educació Infantil segons el model català i francès

Autors/ores

  • Montserrat Moreno
  • Jordi Icart
  • Àngels Oller
  • Lina Tomàs
  • Vanessa Vila

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200561-64

Paraules clau:

didàctica de les matemàtiques, català, francès

Resum

En l‘àmbit de les matemàtiques l’abstracció és la capacitat de construir la representació mental de les nocions treballades sense tenir la necessitat de suports manipulatius i/o gràfics per a la seva comprensió. Un dels objectius més importants de les matemàtiques és el d’afavorir l’estructuració del pensament abstracte.

El seu objectiu és arribar a conèixer com es porta a la pràctica l’abstracció en les nocions matemàtiques d’educació infantil a partir de la comparació de dos llibres de text de matemàtiques de Catalunya i França: Comptar i escriure i Maternelle.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2015

Com citar

Moreno, M., Icart, J., Oller, Àngels, Tomàs, L., & Vila, V. (2015). Aspectes bàsics de l’abstracció en Matemàtiques a l’Educació Infantil segons el model català i francès. Comunicació Educativa, (18), 61–64. https://doi.org/10.17345/comeduc200561-64

Número

Secció

Articles