Un pla estratègic per a la recerca educativa: L'atenció a la diversitat i la utilització de les TIC

Autors/ores

  • Pere Gatell
  • M. Rosa Graners
  • Joan Pascual
  • Rosa Olivé

DOI:

https://doi.org/10.17345/comeduc200554-57

Paraules clau:

TIC, necessitats educatives

Resum

El CEIP Eladi Homs de Valls durant molts anys ha sigut CERE d’integració d’alumnes amb NEE i actualment és una escola d’una línia amb quatre USEE.

Hm orientat el treball en el camp de les TIC i la comunicació, a través d’activitats on la inclusió de tots els alumnes de l’escola és una realitat i on la interrelació de totes les propostes didàctiques determinen un treball de col·laboració entre tots els professionals de l’escola. Això possibilita una immersió en els diferents elements que configuren la comunicació i la utilització de les noves tecnologies en les diferents àrees i en la vida quotidiana.

Descàrregues

Les dades de descàrrega encara no estan disponibles.

Descàrregues

Publicades

16-02-2015

Com citar

Gatell, P., Graners, M. R., Pascual, J., & Olivé, R. (2015). Un pla estratègic per a la recerca educativa: L’atenció a la diversitat i la utilització de les TIC. Comunicació Educativa, (18), 54–57. https://doi.org/10.17345/comeduc200554-57

Número

Secció

Articles